The Casting Couch
S1, E5: Zach Vella is frustrated by Michael’s lack of progress at the Park Avenue building, and brings in another real estate agent to help out. Unfortunately for Michael, that agent may be more foe than friend. Ryan concocts a plan to photograph models for his sexy new rental located in Chelsea, but now he just has to figure out a way not to fall head-over-heels for one of them.