We Got This The Cat Is in the Bag, but the Bag Is in the River
S1, E1: George English, an American immigrant living in Sweden, struggles with the collapse of his career and a sudden tax debt. After stumbling into the unsolved murder of former prime minister Olof Palme, his wife Sofia informs him of the 50 million Swedish Crown reward for anyone who can solve the case.