The Catastrophe That Started with a Death March
Сезон 1, серия 1: Suzuki Ichirou is a programmer who is working a death march to keep up with nightmare combination of unreasonable deadlines and unreliable coworkers. After crawling under his desk for some much-needed shut-eye, he awakes to find himself in a familiar, but distinct, fantasy world.