The Catbird Seat
S3, E11: Bullock holds a meeting to determine which emergencies warrant wiring him in Sturgis, where he and Harry are delivering pitches. The first summons doesn't take long, as Hearst follows up Alma's close call with one that's decidedly more on-target. In the aftermath, Alma takes refuge at the Gem, again, while Trixie decides to take matters into her own hands.