S1, E3: Bill's cat escapes, and Bill blames Tig for letting her out. Tig's biological father, Mick, leads a search party. Assigned to survey the neighborhood, Tig unearths a secret from Caroline's past while Remy encounters a romantic prospect who may be out of his league. Having found a local station where she can record her show remotely, Tig connects with Kate, the off-beat radio station manager.