The Celebrity Setup
시즌 1, 에피소드 1: 9/07/2018 - The Celebrity Setup - When Sophia rescues the dog of Hollywood star Craig Brooks, she seizes the opportunity to set her mom up with him. When that doesn't work, she takes things a step further and has the star and his three kids move in with them!