The Challenge
Сезон 1, серия 3: Little Bear has healed and Heidi goes back to the meadow with Peter. They gradually adapt to each other, and Peter shows off when Karl and his gang Theresa and William show up to bully them. They catch her and ask Peter for his goatherd money.