The Legend of William Tell The Challenge
S1, E6: A statue of Xax with crystal eyes has been placed in every village as a form of surveillance for Kreel and Xax to spy over the kingdom. Lalia refuses to worship the idol and is taken prisoner. Will discovers the type of crystal that is being used to transmit the images and seeks to destroy the mine that it is sourced from. But there is also a mystery to be resolved with Lalia.