The Chicken and the Goat
Сезон 1, серия 2: Rio and Mike are forced to find a new strategy for their soil when the weather forecast is not in their favor; Rio attempts to connect with new neighbors at the Bowman's potluck but ends up spicing up her romantic relationship with Mike.