The Chimera
S6, E7: When a prison doctor believes a death row inmate is lying about his symptoms, Conrad and Raptor are called in to examine him. Meanwhile, Devon sees a traveling British couple who are nervous about the cost of American healthcare, and Kit and Bell meet with the Georgia Governor.