All American The Choice Is Yours
S1, E6: The return of Layla’s (Greta Onieogou) music mogul father gives Spencer (Daniel Ezra) the perfect opportunity to give back to Crenshaw and reunite with an increasingly distant Coop (Bre-Z). But Coop’s deepening affiliation with Shawn’s gang threatens Spencer’s good intentions. Billy (Taye Diggs), Jordan (Michael Evans Behling) and Asher (Cody Christian) take a journey to Malibu to scout their next big rival as tensions simmer between Jordan and Asher. Monet Mazur, Samantha Logan, Karimah Westbrook and Jalyn Hall also star.