The Chrismukkah That Almost Wasn't
S2, E6: The whole gang is invited to Chrismukkah at the Cohens' house, but Seth's favorite holiday is nearly ruined as secrets are revealed that will change the Cohen family forever. Summer, Marissa and Ryan make a plan to save Chrismukkah.