S6, E9: Frankie has had enough of schlepping out the Christmas decorations and trying to make the perfect holiday for her family – who she feels doesn't appreciate all that she does for them – and decides to kick back on the couch and have a minimalist Christmas this year. Meanwhile, due to Sue's allergy to real Christmas trees, Mike attempts to purchase an artificial one and ends up not getting what he paid for; Axl puts Boss Co. back into business for the holidays as "Tree Wise Men" but gets into such a heated argument with Sean (recurring guest star Beau Wirick) over a misfit toy that the two can't seem to work together; and Brick becomes fascinated by a Christmas letter the family has received and attempts to write one on his own outlining the past year of the Hecks.