The Circle of Driving
시즌 1, 에피소드 1: Under the watchful eye of an eleven-year-old boy’s video camera, the Goldbergs face the challenges of life in the 80’s, including two new teenage drivers and a grandfather who shouldn’t be allowed behind the wheel. Starring Wendi McLendon-Covey, Jeff Garlin and George Segal.