The Circumstances of Wakasa's Friends: Mikuni Edition
시즌 1, 에피소드 4: Tatsumi informs Wakasa and Takasu of a rumor about a ghost appearing in a nearby park. Behind Tatsumi, a mysterious white object appears... The white shadow tells a surprised Tatsumi, "Nice to meet you. My name is Mikuni."