The Circumstances of Wakasa's Friends: Takasu Edition
Сезон 1, серия 3: One weekend morning as Tatsumi heads to the bathroom with breakfast, he hears lively voices coming from inside.The puzzled Tatsumi opens the bathroom door and discovers a mysterious octopus? No, it's Wakasa's friend Takasu.