S1, E6: Longtime friend and pro FMX rider, Ronnie Renner, invites the Nitro crew to his California ranch, where newfound friend and show producer, Johnny Knoxville, is waiting to play a little bull croquet. In between all the madness, the cast finds time to drop in on their friend, Rob Dyrdek, at his fantasy factory. After the factory, the cast gets back to what they do best: a spectacular chaos crossover involving five motorcycles, a cab, a mountain bike, and a high-powered trophy truck.