The Class Blows the Whistle
S1, E4: When Duncan starts hanging around with Yonk, talking about video games and football, Nicole realizes that her worst nightmare is coming true---they're becoming buddies. Kat tries to help Ethan recover, so she sets him up with one of her friends. Holly becomes obsessed with trying to get her daughter Oprah in Kyle's school, so she starts interrupting Kyle and Aaron all the time, and drives them crazy. After their last date turned out a total disaster, Richie and Lina try to go out on a second date.