The Class The Class Goes Back to the Hospital
T1, E19: After Yonk suffers a massive heart attack and must undergo quintuple bypass surgery, the classmates find themselves at a hospital once again, this time rallying around Nicole. Meanwhile, Ethan struggles with his newfound feelings for Kat.