The Class Visits a Hospital
S1, E2: Richie tries to cope with the furious Kat after accidentally injuring Lina. Fortunately, Lina is much more forgiving than her sister. Meanwhile, Duncan and the married Nicole deal with their renewed romantic feelings. And hoping to help their daughter's chances of being admitted to the academy where Kyle teaches, Holly and Perry host a brunch for Kyle and his boyfriend.