The Climb
S3, E9: Nyssa al Ghul returns to Starling City and tells Oliver that her father, Ra’s al Ghul has given Oliver 48 hours to find Sara’s killer or the League of Assassins will start killing the citizens of Starling City. Laurel is stunned when her father delivers a very special Christmas gift – her mother, Dinah (recurring guest star Alex Kingston). Meanwhile, Ray tries to make amends with Felicity and Oliver sets a meeting with Ra’s al Ghul.