The Cloud
S1, E4: Survivors become separated when they are engulfed by a gigantic dust cloud after the fall of the south tower. We follow them as they wrestle with the trauma of their experiences and desperately search for missing loved ones. When the dust settles after the collapse of the north tower, we witness emotional reunions and heart-breaking losses.