The Code of Jao
Сезон 1, серия 3: Eugene takes his life in his hands to go into Chimp Eden's kindergarten, which is where all the baby chimps are placed in the custody of 43-yr old Jao. He acts like a grandfather to the babies but is potentially dangerous when Eugene enters the enclosure.