The Code
S1, E1: In the fast-paced and cutthroat world of professional sports, hockey scout Matt Shade’s top pick, Cory Sinclair, has a heart attack on the ice at the Intercontinental Professional Hockey League try-outs. The toxicology reports reveal he used performance-enhancing drugs. Knowing Cory would never resort to that, Shade begrudgingly teams up with private investigator Angie Everett to find out who sabotaged his young player. Through their new partnership, Shade is forced to examine who he has become and who he wants to be.