S1, E1: A week after enrollment, the IChu of Class 3 are starting their activities in their idol units. Amidst all this, Principal Kuma issues them an assignment: If you don't sell 3000 CDs within 3 months, you'll be expelled! Each unit begins to move slowly toward accomplishing this goal, but F∞F just can't seem to get in sync with each other...