The Comet Library
S1, E6: Tetsuro arrives at the nest of Comets, Comet Station, and is shocked at its lack of vertical scope. He's falsely accused by a suspicious man while killing time in a bookstore and gets attacked. He goes to a doctor, but instead of receiving medical care, he tries to force Tetsuro into buying a mechanical body!