The Commonwealth Games
S3, E8: "Show Us Your Songs" travels the British Commonwealth searching for talent, Bryan La Croix and Gene Creemers have a huge fight, and Murph's gambling problem leads him to Pittsburgh to seek out Don's help in "Pawnsylvania."