The Con Game
S1, E4: Inmates are called convicts for good reason. Once inside, they have nothing but time to conjure up ingenious ways to hide contraband and manipulate COs. Mangin gets conned by a career criminal and Andrew helps STIU bust a drug dealing gang member. Ariel deals with the challenges of being a female CO.