The Concert
S3, E16: Frankie pulls out all of the stops in an effort to get an overexcited Sue tickets to a Justin Bieber concert; Mike is thrilled over Bricks enthusiasm to win the schools spelling bee and coaches him for the event; and Axl and his friends attempt to break an electronic speed limit road signs 15 miles per hour limit on foot.