The Confession
S2, E9: This is my confession -- Landry (Jesse Plemons) confesses to the murder of Tyra’s (Adrianne Palicki) assaulter but continues to struggle with his conscience. Elsewhere, Jason Street (Scott Porter) contemplates his new future, as Herc (guest star Kevin Rankin) sets him up with an online dating service. Meanwhile, as the Taylors prepare for baby Gracie’s christening, tension continues to grow between Tami (Connie Britton) and Julie (Aimee Teegarden).