The Cook, the Steve, the Gayle, & Her Lover
S6, E6: When Bob throws a dinner party to bond with his new friend, Gayle uses the opportunity to introduce the family to her new love interest. Little does she know, Louise has a long-standing feud with Gayle’s boyfriend and her niece will stop at nothing to break them apart. Calamity ensues as Bob attempts to impress his new buddy and the kids take action.