The Cool, Cruel Mr. Freeze / The Joke's On Robin
S1, E102: All of Gotham's water will turn to ice unless Mr. Freeze can be stopped; but will posing as a criminal work for Batman? / Batman decides to go solo after Robin gets in his way while trying to apprehend the Joker.