The Coping
S4, E5: Bosch struggles manage all the things he’s lost and to keep the darkness at bay, from himself, and from Maddie. The Task Force bears down on two suspects. Acting Captain Grace Billets gets tangled in station politics and petty opposition, no longer everyone’s best friend.