The Counteragent
S2, E7: Sydney races to find a cure for Vaughn, whose life hangs in the balance due to his watery encounter in Taipei. But in order to find the antidote, Sydney must make a deal with Sark that could endanger Sloane's life. Meanwhile, Will continues his research for Vaughn and discovers some disturbing inconsistencies involving 20-year-old standardized IQ tests.