The Counterattack of Another Prince
S1, E6: Cha-min encourages Jae-rim to date Do-hong. Do-hong invites Jae-rim to his studio, but the arrival of his brother exposes a dark secret. Dan-ah discovers what happened between Cha-min and Jae-rim. Jae-rim finds herself in danger.