Rubble & Crew The Crew Builds a Ballpark / The Crew Builds a Surf Bridge
S2, E13: When Rubble's favorite baseball star Aaron Judge can't get out of town to the home run derby, Rubble Crew build a stadium to hold the derby right in Builder Cove! Surf’s up for Rubble Crew! Well, if they can get over the super hot sand, it is.