The Crew Builds a Big Bike Shop / The Crew Builds a Super Tub
시즌 1, 에피소드 2: Rubble and the pups work to build a big bike shop in time for the Bike Festival, unless Speed Meister beats them to it!When Motor won't take a bath before their family photo, it's up to Rubble and the pups to find a construction solution.