The Crew Builds a Car Wash; The Crew Plans Grandpa Day
S1, E5: Mayor Greatway needs her muddy motorcycle cleaned fast! Wheeler and the pups jump into action to build a solution before the big race. It's Grandpa Gravel's special day! But when the pups are needed, they have to change their Grandpa Day plans.