The Crew Builds a Playground / The Crew Fixes a Roof
S1, E4: After Speed Meister builds an unsafe playground, Rubble & Crew get creative and build a whole new one with old materials. The town Chili Cookaroo is threatened when City Hall's roof starts to cave in! Luckily, the pups know just how to fix it.