The crisis on our plates
S1, E4: Industrial agriculture, including factory farming, is ruining the soil - one of our most important CO2 reservoirs and the basis of our food. Will Joko have to switch to eating cabbage and turnips now? Joko searches for solutions – and he shares his experiences over dinner with four guests, each of whom brings a unique perspective on our food and the climate crisis to the table.