The Crush & The Crossbow
S1, E7: When Nascars Brian Vickers (appearing as himself) has to drop out of hosting BlueBell Junior Leagues annual turtle race, Lemon is reluctantly convinced that the mayor is the perfect replacement as her co-host. Meanwhile, Zoe is asked out on a date by a handsome local veterinarian, Dr. Judson Lyons, and Wade has an unexpected visitor who stirs up all kinds of trouble for him.