The CSI Effect
S15, E1: Finlay must deal with a bomb planted in her car, while Russell gets a call from someone claiming to be the Gig Harbor killer. Mark-Paul Gosselaar guest stars as twins Jared Briscoe and Paul Winthrop, and Mark Valley guest stars as Detective Daniel Shaw.