The Curious Case of Mr. Dabney
S1, E3: Teddy is annoyed that her best friend Ivy has become texting buddies with Amy, so she attempts to bond with Ivy's boring mother. Meanwhile, Gabe and PJ mistakenly believe that Mrs. Dabney has killed her husband, so they go to the Dabney's to investigate.