The Curious Case of Persian Violet
S1, E4: 27-year-old Jarrod Davidson is shot dead outside his apartment in Santa Barbara, California. Next to him is a suspicious potted plant. He was in the middle of a nasty custody dispute but the DNA doesn't match his ex-wife. So who killed him?