The Curse of Atlantis
시즌 1, 에피소드 2: In the 4th century B.C. Plato wrote about Atlantis, a city that he said was cursed by the gods and then sunk into the ocean. Although most people think Atlantis was an allegory, Plato insisted the city was real. And thousands of years later, people are still trying to find it. Sam joins the search as he investigates whether there was any grain of truth to this mythical city.