The Curse of the Bermuda Triangle
Сезон 1, серия 1: The Bermuda Triangle: Everybody’s heard about this stretch of cursed ocean off America’s eastern coast where ships and aircraft disappear without explanation. Or do they? Sam dives in to the origin of the curse of the Bermuda Triangle and looks to oceanographers, physicists and probability analysts to get to the sandy wet bottom of this age-old ocean mystery.