The Curtain Falls on the Aging Wise Man
Сезон 1, серия 6: In Seiki, Ki Sho has fallen ill. His son, Shuko, asks Taikobo to meet his brother and Ki Sho's successor, Ki Hatsu, to determine whether he'll be a worthy successor if the worst happens to Ki Sho. Meanwhile, in Choka, Dakki's scheme is still steadily moving forward. Bunchu rebukes her, but at the same time, he can't allow Seiki to continue to exist now that it has become Choka's enemy... Deciding that war is necessary, Bunchu heads to Kingo Island, Konron Mountain's counterpart.