The Cycle of Data Management
S1, E6: Study what happens after you gather data. It must first be stored, then organized, integrated with data from other sources, and analyzed. Now you are ready to act on the information that the data provides. Determine how this cycle works in practice, and uncover some hidden pitfalls.