The Dance Studio and Family Spaces
Сезон 1, серия 5: As Great Barrington, MA, starts to feel like home, Robert dreams of building a one-of-a-kind dance studio with original details. He is also manifesting a room for a future family while he reflects on his original intention -- to fill this house with joy.