The Dancing Men
Сезон 1, серия 2: Holmes and Watson unravel the mystery of the 'dancing men' and apprehend the man who has been threatening Mrs Cubitt. But will they be in time to prevent her attempted suicide and catch the killer behind Mr Cubitt's tragic murder?